Het begin van ons Grote Avontuur! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Sabrina Shirley - WaarBenJij.nu Het begin van ons Grote Avontuur! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Sabrina Shirley - WaarBenJij.nu

Het begin van ons Grote Avontuur!

Door: Shirley

Blijf op de hoogte en volg Sabrina

28 Juli 2014 | Thailand, Bangkok

YES! Dan zit je "opeens" in THAILAND!

Het besef dat deze twee groentjes in reizen een paar maanden geleden alleen een ticket geboekt hebben en nu daadwerkelijk hier zijn, moet nog komen! Dat we groentjes zijn, mag wel duidelijk zijn... Afgelopen vrijdag, twee dagen voor vertrek, moesten we nog gaan bedenken wat we allemaal wilden doen en wanneer! Zo'n mooi land, met teveel mooie dingen om te zien! We moesten vanwege de tijd zelfs de regel opstellen dat we niet mochten kwijlen op plaatjes..

Voor het eerst buiten Europa, voor het eerst zo lang in een vliegtuig en voor nog ontelbare andere dingen de eerste keer! Ook al zijn we beide totaal niet bang van vliegen, nadat er 3 passagiersvliegtuigen zijn neergestort in anderhalve week en nadat je de enorme bloemenzee bij Schiphol hebt gezien, denk je er toch iets meer bij na. Gelukkig weet Sabrina je altijd goed gerust te stellen. Terwijl het vliegtuig nog moet opstijgen (en al twee keer vertraagd is vanwege technische problemen), vertelt ze je doodleuk dat de zuurstofmaskers in een vliegtuig maar 3 minuten zuurstof kunnen afgeven per reiziger.. Smile and wave, smile and wave...

De vlucht was echter super, de tijd is voorbij gevlogen en ondertussen zitten we alweer in het hotel te wachten totdat onze kamer vrijkomt! We zijn wel redelijk gesloopt, maar ons motto luidt nu al: slapen doen we wel na de zomervakantie! Dit leidde echter wel tot gebrek aan inspiratie voor onze pagina naam, maar ach het blijft toepasselijk en wij konden er wel om lachen!

We gaan proberen om regelmatig een update te geven met al onze avonturen (zolang wifi het toelaat! ;)).

Hele dikke kus en knuffels,
Sabrina & Shirley

• 28 Juli 2014 - 09:53

Mams:

Hihi leuk hoor...en jullie houden elkaar vast goed in evenwicht

• 28 Juli 2014 - 10:05

Patricia:

Hoi Shir,

Fijn zo'n reisgenoot met humor haha.
    Ga lekker genieten! Die verhalen die komen erna wel!

Zorg goed voor elkaar blondies!

Groetjes,

Patricia xxx

• 28 Juli 2014 - 20:07

Papa Sabrina:

Hallo Meiden

Geniet van deze reis en maak er een mooie vakantie van maar probeer toch af en toe eens te slapen.

Truste